Evet sevgili happy mom ailesi ben de sizler gibi heyecanla bu programı indirip güzel yavrumu kucağıma almak için gün sayan bir anneydim ve o gün geldi çattı artık aynı bedende atan iki kalp iki ayrı bedende atan tek kalbe dönüştü 😇 20.07.2019 tarihinde son kontrole gittik ancak oğlum haftası dolmasına rağmen halen pozisyon almamış ve Çatı muayenesinde darlık olduğu görüldüğü için 25.07.2019 tarihinde sezeryan ile doğumum gerçekleşti ☺️ Tabi biraz korku endişe heyecan ve bi o kadar da merak duygusuyla hastaneye yatış yaptık ve artık günler değil dakikaları saymaya başladım 💙 doktorum geldi biraz sakinleştirdikten sonra anestezi verildi ve 10-15 dk içinde oğlumun ağlama sesiyle bi rahatlama hissettim ve ben de onunla beraber ağladım onun ilk soluğu Benim ise onunla başlayan ilk soluğumdu beni ağlatan 🐣odama geçtikten yarım saat sonra oğlum da geldi yanıma gözlerini açmış merakla etrafı incelerken ben de hayranlıkla onu izliyordum müthiş bir sancım vardı ama inatla onu emzirmek için doğrulmaya çalıştım ve oğluma sağ göğsümü emzirmeyi başardım 👍🏻 Siz siz olun Doğumdan hemen sonra emzirmeye çalışın süt kanallarını açsın yavrucağınız ancak önlemişse süt üretir göğsünüz 😇 şimdi bunları yazarken karşımda manzaramda güzel oğlum Renas var çok şükür Rabbime nasıl olacak nasıl bitecek derken 13 günlük olduk ve birbirimize alıştık bile Rabbim Doğumu bekleyen tüm annelere yardım etsin emin olun tüm ağrılara değiyor 💙🐣🧿