İyi günler kızlar. 10+2 hamileligim. Birkaç gündür, ağzım resmen tat alma duygusunu kaybetti. Midem bulantım yok şükürler olsun. İçtiğim çay çok tatsız geliyor. Yemekler lezzetsiz geliyor. Meyve yiyorum sanki hic tat yok. Böyle oluncada birşey yiyesimde gelmiyor. Bu normal mi benim gibi olan var mı?