sozer1 bebeği olumsuz etkilemez belki ama ben de 32.haftadayım.rahimağzım 31mm çıktı.ve rahimde konikleşme olmuş doktor öyle dedi.yani aşağıya doğru v şeklini almaya başlamış bebek mi zorluyor nasıl oluyorsa.adalat crono verdi doktor,daha 2.içişim yorum yapamıcam işe yarar mı ama kasılmaları düzeltecek tarzı birşey dedi.benim de hala sertleştiriyor zaman zaman,çok rahatsız edici.o an çişe çıkma hissi veriyor