Bus_1 Merhaba kızlar. 6 haftalık gebeyim. Sağlık ocağında kan tahlili yaptırdım fakat kadın Doğum a gitmedim. 8.haftada gitmeyi düşünüyorum. Sizler kaçıncı haftanızda gittiniz ? Ne önerirsiniz?
Sezen2006 Bende 8. Haftamın içindeyken gitmiştim. 8 den önce gidince bazı kişilerde kalp atışı başlamıyor, geç döllenmeyse keseyi görüp bebeği göremiyolar en garantisi 8. Hafta :)