Adetime 5 gün kala yok denecek kadar az peçeteyle gelen bi pembemsi akintim oldu sadece bi buçuk gün surdu hamile olduğumu düşündüm adet olacağım gün olmadım bende sabah gittim özel bir tip merkezinde yarim saatte çıkan kan testi yaptırdım sonuç 0,25 negatif dediler şuan adetim birgun geciķti bugün de geçerse 2 gün olacak sadece şeffaf yapışkan yada beyaz akinti geliyor merak ettiğim testi erken mi yaptırdım kaç gün daha beklemeliyim böyle olup hamile çıkan anneler var mı? Kafam çok karisik