Goncakuzu Cuma günü sezaryanla doğum yaptım hastaneden çıktıktan sonra hiç kanamam olmadı idrarımdan açık pembe bi kan geliyo başına gelen varmı normalmi böyle olması kontrole gidicem ama merak ediyorum