ErenArden Kızlar çatımdan belime giden bir ağrı yaşıyorum yürürken bazen sancı giriyor düşecek gibi oluyorum sizde durumlar nasıl
Seren9227 ErenArden sanırım zorlanacagmz zamanlar geldi, bende ayniym bazen yürürken rahim yerinden ckacakms gbi oluyor, sabahtan ögleye kadar bel agrısı cektm bugün.
123annecim ErenArden ayni durumdayız canım çatımda öyle bir ağrı var ki ne yürütüyor ne uyurken sağa sola döndürüyor ne de oturtuyor . Resmen ayağım kırılmış gibi topallıyorum . Doktoruma sordum normal dedi. NTS de artık başladı onda da sancı çıkmadı . Bilmiyorum sonumu merak ediyorum 😕
ErenArden Ya gece sabaha kadar ağrı saplandı sağıma soluma dönemez oldum hiç hareket etmezsem bir sıkıntı yok ama ayağa kalkarken yürürken sağa sola dönecekken hep bir ağrı var
ozgurhayalim Bende 25. haftadan beri çatı ağrısı çekiyorum. Şu an 38+5im halâ aynı. Doktorum normal dedi hep bugüne geldik şükür
FilizinAnnesi Bende de aynı ağrıdan var ama sanırım vücudumuz doğuma hazırlanıyor 🙈 öyle düşünelim.. hepimiz hayırla kolayca doğuralım inşaallah 🤲🏻