Hastane mükkemmel temiz ve ferah. Fakat doktorlar ve personeller için aynı şeyleri söylemeyeceğim. 27. Haftama kadar orda takip oldum doktorumun aslında beni çok konuda ihmal ettiğini sonradan idrak edebildim. Doğumum orda olmadi ama orda doğum yapan bir çok arkadaşım oldu çoğu personelin ilgisizliginden muzdarip. Arkadaşıma takılan serum damara değil damar dışına takılmış siz düşünün kolu çok fazla şişmişti zar zor indirdiler. Yani tavsiye etmem