ben kağıt havluyu iki kat yapıp kullanıyorum mecburen.. sağlık ocağında günlük pedi kesinlikle kullanma dedi.. bende hem çalışıyorum hemde namaz kılıyorum.. çamaşırımı sürekli değiştiremem ama temizde tutmalıyım. Peçete kullanayım mı dedim. Oda sık sık değiştir dedi.. afedersiniz çok sık tuvalet ihtiyacım olduğu için sık sık değiştiriyorum.. haftasınu evde olduğum için bişey kullanmıyorum.. Çamaşır değiştiriyorum..