Badevehande 3 gündür sol tarafımda bir sancı giriyor ve 24 haftalığız haraketi de azaldı . Bunu yazanları görüyordum ama benim yaşadığım gibi yaşayan var mı yinede merak ediyorum. Bugun kontrolde herşey normal çıktı çok şükür 🙏
rukiye-02 Badevehande bende de sol tarafımda bi sertlik ve ağrı var dünden beri bizde 25 haftalığız ama benimkinin aksine hareketleri arttı gündüz bu kadar hareket etmiyordu
smyr35 Badevehande sol taraf derken yan ağrınız mı oluyor sol karın ağrınız mı. Benim şiddetli sağ yan ağrım olmuştu bebeğim böbreğime baskı yapıyormuş ondanmış
Mutlulu Badevehande 24+6yız canım bizde bazen az bazen fazla hareket ediyor çok sıkıntı olacağını sanmam ama tedirgin ettiyse seni doktorunla görüş
Badevehande rukiye-02 sola toplanıyor benimde günde 2 kere felan bi kaç kes okumuştum bu haftalarda büyüme sebebiyle ağrı oluyormuş
rukiye-02 Badevehande batma gibi bi ağrı da var mı benim böyle karnıma iğne giriyor gibi ama dün gittim doktora enfeksiyon sebebiyle bi sıkıntı olsa söylerdi
Gokceg Bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum şu an bile ağrım var bugün kontrolüm vardı ama bi olumsuzluk olsa doktor söylerdi sanırım
Badevehande Gokceg aynen bende olumsuz birşey duymadım diye rahatım ama böyle de olunca sanki yerleşme sancısına dönmüş gibi hissettim
rukiye-02 smyr35 benim bide sağ böbrek var ama sol karın kısmı ağrıyor bende böbrek taşıyla bebek çok zor ama Rabbim dayanma gücü veriyor işte
Badevehande smyr35 banada bağırsak sol tarafta dedi soğuk su içme klimanın önünde uyuma üşütme dedi alakası olduğunu sanmıyorum ama hep içiyordum şimdiye kadar
Badevehande rukiye-02 evet adet sancısı gibi fazla yürüyünce özellikle o an durmasaam geçmiyor biraz ovalıyorum dua okuyorum hafifliyor
Badevehande Mutlulu bugun gittim canım randevum güzel geçti magnezyum ishal yaptı diye bırakmıştım devam et yaparsa muz ye dedi ağrıyı azaltırmış hareketli dedi sorun görmedi🤷🏻♀️🤷🏻♀️
rukiye-02 Badevehande idrarda sürekli enfeksiyon sorunu yaşıyorum ya erken doğumu tetiklediği için önlem alıyorlar işte ilaç filan Rabbim size göstermesin baya ağrılı oluyor dikkat et