Canım merhaba bende diş hekimi asistanıyım ve 13+3 günluk hamileyim. 20yaş diş çekimi alt çenede genelde zordur. 7yıldır özel bi klinikte 2hekime birden bakıyorum. Hamile hastamız çok geliyordu dolgu kanal tedavisi ve diş temizliği yaptıran oluyor bi problem olmuyordu kullandığımız aneztezi bebeğe zarar veren bi madde içermiyor ultracain ampül kullanıyoruz. Tabi gebelikte diş çekimi çok önermiyoruz bunun sebebi ise bebeğe etki eden bi komplikasyon oluşması iltihap apse vs gbi şeyler yani tabi sen doktorunla bi görüş yinede hamilelere özel verilen antibiyotik var bebeğe bi zararı dokunmayan. Ayrıca dediğim gibi alt çenede dişin pozisyonuna bağlı çekimin zor olup olmıcagı. Bunuda küçük bi filmle çekip anlayabiliyoruz Üst çenede de zor olan operasyonlar oluyor ama genelde alt çenede yaşıyoruz ben bizzat cerrahi operasyon olarak asiste edip izlediğim için. Ama gebeliğin haftası önemli 4 aydan sonra film çekebiliyoruz bebeğin zararlı ışınlardan korunması için. Eski bi diş filmin varsada yardımcı olabilirim en azından söyleyebilirim.