Gonulkul Ense kalinligi testine giren arkadaslar cinsiyet belli olur mu bu testte pazartesi gircem insallah daha cinsiyetimiz belli degil
Minikfasulye Gonulkul canim ense kalinligini soyledigi gun bana cinsiyetinide kesin soyledi kiz diye 13. Haftadaydim bebegin durusuda onemlymis. Doktorun bilgiside bazi doktor kesin gorsede %60 %70 diyerek soyluyo malesef sonradan degisme ihtimalinide koyuyo benim doktorum ihtimalle soylemedi. Direk kesin dedi 😂 ama devlet hastanesinde 15 16 haftadan once soylemiyolarmis sanirim
Mbceylanli Bende perşembe girdim sordum cinsiyeti hakkında yorum yapabilir misiniz diye, kıza benziyor %65 dedi ☺ Bakalım doğru çıkacak mı
Gonulkul Minikfasulye bana da 11 haftada soylemisti aslinda erkege benziyo diye cok erken oldugu icin emin olamadim ben bide icimden kiz geciyo sanki bakalim ne cikacak merak icindeyim 😊
mervesarp2005 valla canım bende özelde çok da tecrübeli bir doktora gidiyorum ama 16. Haftadan önce kesinlikle söylemiyor.cevremde kız denilip sonra erkek çıkanlar yada tam tersi söylenenler çok oldu. En garanti 16. Haftadan sonra.