Gulsah_61 14 haftalık gebeyim doktor biran da erkeğe benziyor dedi oysa ben istememiştim şuan öğrenmek birden erkeğe benziyor bacak arası dolu gibi dedi... Bu şekilde olup yanılan var mı acaba?
Serpilsaltikalp Gulsah_61 daha çok erken. Net göremediyse net birşey söylememiştir.her gittiğinizde cinsiyeti tekrar tekrar sorun derim. Gerçi Bir arkadaşım 10 gün önce doğum yaptı. Doğuma kadar kesin erkek dediler. Ama bir doğdu kız 😊
Gulsah_61 Serpilsaltikalp bize gördüğü şeyi gösterdi ama yani yine iki hafta sonra net belli olur dedi bende acaba yanılma payı var mı diye düşündüm çünkü çok da okudum bu tarz şeyler bakalım artık ne olacak 🤗 doğumdan sonra da öyle Bi sürpriz olması gerçekten büyük şok tabi 🤗
Serpilsaltikalp Gulsah_61 arkadaşımda da bariz pipi resmi vardı. Fakat doğumda anlaşıldı ki vajinanın üst tarafında şişlik varmış. Oda pipi gibi görünmüş. Gerçek doğumda ortaya çıktı tabi
Sidelya Haftaya kadar her kontrolümde değişti. Perinatologlar bile emin olamadı. Şimdi kesin erkek dediler ama ben hala inanmıyorum. 😅
Sidelya Gulsah_61 ilk önce kız demişlerdi. Sonra erkek dediler sonra tekrar kız sonra da klitorisi büyük bi kız olabilir ya da erkek dediler ve en son erkek dediler ☺️
Gulsah_61 Serpilsaltikalp büyük şok gerçekten ya bende şimdi bekliyorum bakalım iki hafta sonra ne der doktor
Serpilsaltikalp Msbem vajinanın üst tarafı pipi gibi şişlik varmış. Bu yüzden erkek olarak görmüşler. Ama bence yine doktorun hatası var. Pipi yanılmış olabilir ama detaylıda rahmini bebeğin görmesi gerekiyordu
Gulsah_61 Serpilsaltikalp kesinlikle hem de nasıl büyük Bi şok herşey ona göre hazır ama olan şey ne gerçi sağlıklı olsun ama yine de kötü ya
Msbem Serpilsaltikalp benim 3 oğlum var şimdi 4. Oğluma hamileyim böyle duyunca şaşırmıyor değilim bariz pipi çünkü yumurtaları falan şişlik gibi değil inçe uzun 🙈