Benim de önce pembemsi sonra kahverengimsi kanamam oldu canım 8haftadan sonraki haftada 1 hafta sürdü ilk 2 gün biraz yoğundu sonra az az devam etti bende çok korkmuştum progestana hala devam ediyorum şuan şükürler olsun 14.haftadayız sağlıklıyız gayette korkma olabiliyormuş dr sorun yok dediyse içini ferah tut. Birde bu gibi durumlarda benim doktorum progestanı fitil olarak kullanabilirsin demişti o daha çok fayda etmişti dr sorabilirsin canım sende. Çok geçmiş olsun