Selam arkadaşlar 6+4 hamileyim malesef mide bulantım var sürekli bayılma hissim var sürekli yatıyorum tansiyon düşüklüğü de cabası.. anemi taşıyıcısıym etkisi vardır belki..iştahla yemek de yiyemiyorum çalıştığım için sürekli de rapor almak sorunlu... var mı benim gibi bu durumu yaşayıp paylaşmak isteyen