Daha öncede yazmıştım ama 5. Haftada bir başladı geçmek bilmiyor. Azaldı ama hep var. Şimdi doktorum vitamin ve omega başlattı. İçmeye korkuyorum o da bulantı yapabiliyormuş. Daha önce böyle sorun yaşayan arkadaşlarım akrabalarım mide bulantısı için iğne, ilaç kullanıp rahatladılar bunu yaşayan var mı?