Kızlar bebeğim 15 günlük bugün sağlık ocağından aradılar bir değeri yüksek çıkmış topuk kanında kistik fibrozis mi ne dediler..ikinci kez kan alındı..dua edin lütfen bişey çıkmasın.bide varmı böyle bişey başına gelen ne gibi şeyler bekliyo bizi.. kendinde veya yakınlarinda duyanlar varsa yazarsanız sevinirim..Allah kimseyi evladıyla imtihan etmesin😢