Canım o karın ağrıları normal korkmani gerektirecek bişey yok ben daha 10. Haftamdayim ama benim bile çok agriyor doktoruma gittim çocuk sürekli geliştiği için karın içinde genişlediği için oluyor tedirgin olma doktor bana kanaman olmadığı sürece korkma dedi sende korkma içini ferah tut yinede aklın kalicaksa eğer bı acile git için rahat etsin 😊