Merhaba kızlar 37+4 olduk dün kontrolümüz vardı oğlum 3300 gr doktorumuz 3500 ü geçerse sezaryen yapmak zorunda olduğunu söylüyor çünkü boyum kısa boyla pelvis kemiği orantılıymış 3500 gr geçerse bebek için de benim için de riskli olurmuş doğum. Pazar günü tekrar kontrolümüz var eğer 3500 olursa sezaryen günü vericek ama ben normal doğum yapmak istiyorum pazar gününe kadar normal doğumu başlatıcak neler yapabilirim acaba 1 haftadır kasılmalarım mevcut bebek de aşağıda zaten önerilerinizi bekliyorum 🤦🏻♀️ Bu arada doktorum her zaman normal doğum yaptırmak isteyen biri sezaryen mecburi olucak olursa.