Radyolojizehra Kızlar merhaba, 4.ayıma yeni girdim çok şükür ama göğüslerimin uçlarında kuruluk,sanki soyuluyor gibi. Arada nadir kaşıntı oluyor. Siz de de oluyor mu?ve hangi kremi nemlendiriciyi kullanıyorsunuz tavsiye ettiğiniz var mı? Teşekkür ederim şimdiden 😊
Akademisyenanne Radyolojizehra ben de 18 haftaligim. Gogus ucumde kuruluk yok ama etrafi pul pul oldu. Rengi degisiyor bir de. Zeytinyagi suruyorum dustan sonra.
Radyolojizehra Akademisyenanne evet benim de aynen öyle pul pul. Teşekkür ederim. Nemlendirici Arko krem sürdüm iyi geldi bana da çok şükür