yesm1 Bende özelden fatih devlete kontrole gidiyorum makineleri şuan yeni açıldğı için hepsi yeni geldiler eski makine değiller kalp atışı için belki küçük bu yüzden duyurmamış olabilirler ben özeldeyken 12. Haftamda yarım dakika bile duyurmamıştı doktorum küçük olduğu için..
Doğum içinde tanıdıklarım peş peşe doğurdu orada çok memnunlar. Muayeneden çıktıktan sonra tekrar arayıp muayene sırası alabilirsin. Bazı doktorlar ayaktanda sıra veriyor ama bekleme süresi daha uzun. Ben 30 haftalığım kontrollerime her zaman randevu bulabiliyorum bulamamanıza şaşırdım :)