Merhabalar bende kendımı bildim bileli kansızlık vardı hamile kaldıgımı ogrendım kan ılacı basladı doktorum hıc aksatmadım onun dısında tum vıtamınlermide içiyorum ama bugun kontrol amaclı kan verdım her degerim dusuk doktor bana sen ılaclarını kullandıgına eminmisin dedi bu degerler kotu dedı yediğime içtiğimede dıkkat edıyorum boyle olan varmı yukseltmek için ne ler yediniz kanımda enfeksıyonda cıktı yarın ıdrar vercem bu yuzden anlam veremedım