Terspektif Selam kızlar birkaç hafta sonra ikili test zamanım gelecek. Bugün kontrolde doktora açtım konuyu çok güzel açıklama yaptı ve neredeyse vazgeçirdi diyebilirim. Sizce ikili test üçlü test olmazsa olmaz mı ne düşünüyorsunuz bu konuda ?
busragrgn Terspektif benim doktorum eğer sonuç kötü gelince çocuğu aldıracaksan yaptır, eğer o benim evladım her şekilde kabulüm dersen yaptırma gerek yok dedi. Yaptırmadım. Rabbim sağlığı ile sınamasın🥰
Terspektif busragrgn evet banada doktorum ilk bunu sordu bi sıkıntı olursa aldıracak mısın dedi hayır tabiki dedim o zaman gerek Yok dedi. Çok güzel açıkladı herşeyi ama bilemedim ya ilk gebeliğim biraz şaşkınım açıkçası sanki son yıllarda olmazsa olmaz gibi bişey oldu ya bu testler 🙄
sevval55 Benim hep sıkıntılı cıktı kendimi yedim bitirdim kilolar verdim yuksek riskli cıktı sonradan anlasıldı şükür saglıklı oldugu doktorumda zaten yanıltıyo dedi
Semooshh Son zamanlarda çok, yapılıyo çoğu, doktorda tavsiye eder genelde. Bi sorun, varsada hazırlıklı olmak, adına. İçinize nasıl, sinerse öyle yapın 😊 devlette zaten yapıyor sormadan bile sizinki özelmiydi
busragrgn Suna_Aysal aslında yaptırsanız da ihtimal üzerinden konuşuyor bu testler, ihtimal de değil risk üzerinden. Çok yakınlarımdan %90 riskli dedikleri bebek şuan hiçbir sıkıntısı olmadan hayatına devam ediyor. Annesi 7 ay kendini yedi. Zayıfladı eridi bitti.
Suna_Aysal busragrgn oda dogru benim bir arkadasimda da down sendromlu dogacak demislerdi cok saglikli dogdu.
flz355 Bende yaptırdım dün ultrasonda gayet iyi dedı ense kalınlıgı ıcın. Kan sonucunu beklıyorum. Ne olursa olsun aldırmıcam ama boyle bır rısk varsa da bunu onceden bılmek ısterım. Ne olursa olsun benım o, benım canım evladım 😍😍