Kızlar öncelikle merhaba 36 haftalık gebeyim.Kızım her duş sırasında çok hareketleniyo sert tepkiler veriyo karnımın içinde dört dönüyor :) suyun titreşimini seviyo mu sevmiyo mu anlamadım.İnşallah suyu severde yıkarken sıkıntı çekmeyiz :) içinizde böyle olan bebişleriniz var mı ?