Ben normalde hipertansiyon (yuksek tansiyon) hastasiyim dogustan ama hamile kaldim kalali surekli 9 a 3 🤷♀️hamilelikten kaynaklaniyormus normal yani canim . dusuk tansiyonun bebege zarari yokmus ama yuksek tansiyon anne bebek acisindan hayati risk olusturuyormuscok riskliymis . Tansiyonun cok dusunce sebzeli bulgur pilavı falan ye o dengeler canım yada tuzlu ayran tuzlu cubuk kraker falan