.
Öncelikle okuyacak herkesin duasina talibiz .Allah bebeklerimize hayirli anne olmayi nasip etsin bizlere.
Dogdu doğacak 37 38 39 40. Olmusuz.
40+1de tekrar kontrole gittik nerede kaldi kizimiz diye :)
Ultrasonda keyfi yerinde gorunuyordu ancak suyunda bir iki sey farkettik. Doktorumuz 2 cm aciklik oldugunu suni sanciyla dogumu baslatabilecegimizi,bebeginde asagida oldugunu söyledi.
Aslinda bunu 2 gun sonrasi icin planliyorduk sanci gelmezse ama risk almak istemedik.
Hazirliklar yapildi. Kontrol odasindan bir anda kendimi sanci odasinda buldum bundan sonrasi film gibiydi.
Ilk sanci verilmeye baslandiginda, buarada nst yede bagliyiz tabi ki, kalp atislari yukselmeye basladi. Son zamanlar sık sık takip yapildigindan artik normal rakamlari biliyorduk esimle, ikimizde birbirimize belli etmeden icten ice endiselenmisiz. Ikimizde gozu nst deki rakamlarda.
Bi sure sonra doktorumuz tekrar geldi. Yuzunde biraz endiseli bir ifade vardi. Bebegin strese girdigini sancilara tepki gosterdigini ya da kalp atislarinin yukselmesini tetikleyen bir sey oldugunusöyledi.
Zorunlu sezeryan karari aldik. Yaklasik 45 dakika sonra ameliyathane hazir olacakdi. Bundan sonrasi benim icin zor oldu cunku ameliyattan cok korkuyordum. Bu yuzden normal dogum icin her seyi yaptik ama maalesef olmadi.
Kontrole gittigimiz icin ben kahvalti yapmistim, spinal sezeryana karar verdik
Ameliyat icin hazirliklar yapildi, tum ailemiz geldi kisacik zamanda.
Ameliyat basladiktan 15 dakika sonra kizimla bulustum doktorumuz gosterdi. Sonra yanima verdiler. Buarada fotograflarini cekip , esime gostermeye gitmisler . O da ikimizde ameliyattan cikmadan gormus oldu bizi.
Yaklasik 20 dakikansonra da ikimizde odamizdaydik.
Suan 5. Gunum hemen hemen tum islerimi yapabilir durumdayim
Kilo konusunada degineyim. Toplamda 7 kilo almistim 6si gitti.
Sezeryandan dolayi biraz gobis var doktorum bir aya sislerin inecegini,6 ay sonrada hisslerin normallesecegini söyledi. Insallah oyle olur.
Suan yanimda uyuyor. Gercekten essiz bir sey.
Ozellikle ilk kavusma ani paha bicilemez. Gozumu her kapattigimda doktorunnilk gosterdigi an gozlerimin onune geliyor. Tarifsiz.
Allah herkesenbu duygulari tatdirsin insallah.
Dogum, sezeryanla ilgili Sormak istediginiz bir sey olursa cevaplarim seve seve.