36+6. Haftadayım, iki gündür nst ile ugrasiyorum🤦🏻♀️ Normalde bebeğimin hareketleri evdeyken güzel özellikle akşamlari çok hareketli ama nst ye gelince yavaşlıyor sanki. Doktorlar çok hareketli olmasını bekliyorlarmış. Ultrasonda her şey gayet güzel görünüyor.Bizim kız biraz tembel galiba, cani isteyince hareket ediyor. Sıkıntı olur mu acaba ilerisi icin, bilen varsa yazabilir mi😒