Full benimde ikili taramam normal cıkmıstı yaşım 30 , fakat 3 lüde down sendrom riski var dedıler ki hiç beklemıodum cnki 2li nomral cıkınca 3lüyü ben kesın normaldır die gıtmıstım ama devlet hastanesınde yaptırmıstım herkese dedıklerı gbı banada demısler ama ben ılk gebeliim oldugumdan dolayı hiç bir bılgım yoktu, dünya başıma yıkıldı napıcagımı bılemedım şüpheyi düşürdüler bikere ve hemen amiosenteze yönlendırdıler, ertesi gün eşim detaylı için ankarann en iyi hocasına randevu aldı gittik 18 haftalık olmuştum ve hiç bişi yok dedi %100 demıyorum kımseye ama %90 dedi, ama şüphe düşmüştü bikere pskilojık olarak çöktük napıcamızı bılemedık her kafadan bi ses çıkıodu elımde tel gunlerce interneti talan ettim , amniosentez mi nifty mi die en sonunda nifty yaptırdım bebegımı rıske atamadım ve sonuc temız geldı çok şükür ızdırap gıbı gunlerdı Allah kımseye yaşatmasın bence sizde nifty yaptırın ve içinizi rahat tutun hiç bişi çıkmaz Allahın izniyle sonucta istatistiksel verılere dayanarak bıze o taramalar yapılıo bence amnıosentez yaptırmayın ama sız bılırsınız 🙏🏻😊