Merhaba arkadaslar 21+4 um.Ilk gebeligim. Ozellikle 2 gundur ve sabahlari bebegim cok hareket ediyor yatar pozisyondaykn.Karnimin disindanda bazen yani gunde 4-5 kere bu hareketi hissediliyor. Hatta bazen ayaktayknde hissediyorum hareket ettigini. Kilom 63 boyum 1.70 zayif olmamdan kaynaklaniyor olabilir mi ki? Bi bilgisi olan var mi acaba? Gunde kac hareket normal yani bnm bi 30-40 rahat oluyo bi hareketlenince 5-10 dk rahat suruyor