eserivgen 13+5 haftalıgim bugün karnimda bir ağırlık hissi oluyor haflf de bir ağrı yani acaba çocuk büyüyor onu artık ben mi hissediyorum anlamadım yani ilk defa yaşadım karnımdaki ağırlığın sebebi ne olabilir hiç bilmiyorum bilgisi olan yaşayan var mı