Şeker yüklemesi yerine açlık kan şekerine de bakıp ona göre yükleme de yapabiliyorlar canım eğer yüklemeden endişeliysen önce açlık kan şekerine baktır ona göre bi yol izlersin. Ben ilk gebeliğimde hiçbirini yaptırmadım,bi sıkıntı yaşamadım çok şükür bunda da yaptırmayı düşünmüyorum. Anne adayına bağlı sanırım, aşırı kilolu yada aşırı kilo alımı varsa ailede şeker hastalığı yaygınsa vs o durumlarda gerekli görülüyor. Bende bu etkenler yoktu, doktorum bana bırakmıştı şart değil demişti