LINDAMAY Tuanaa kötü bir şey değil ki neden erken olsun! 32 haftalıktan beri her gittiğimde bağlanıyorum
Arendeniz Tuanaa ben ilk 32 de bağlandım aslında çok normal 34 te de bağlandım hafif sancılarım çıktı bu haftayı biraz evde dinlenerek geçirdim. Bence gayet iyi bi zaman ☺️
AzraCaglar Tuanaa Erken doğum riskin mi var yada açılman falan mı var. Neden bağladı ki. Bana erken gibi geldi
busragokce Tuanaa valla ben 30 dan beri bağlanıyorum gerçi 30m haftada sancim vardi ama kendi doktorum 32 den beri baglatir
Serrameri @Tuanaa 29 da girdim, 32 de girdim muhtemelen yarın kontrolüm var yine sokar 35 haftalık oluyorum yarın.