Ben de 3 düşük yaptım bu dördüncü gebeliğim bunda da düşük tehlikem vardı ve kese etrafındada kanama olmuştu. O aralar zaten sürekli yatıyordum ama bigün uyandığımda kırmızı pis bir kan akmıştı peçeteye düşük yapıyorum tamam dedim 😑 Acile gittik bebek gayet iyi dedi doktor ama 4-5 gün kahverengi kırmızı devam etti kanama ve lekelenme şeklinde. Hastaneye gittiğimizde doktor kese etrafındaki kanamanın olmadığını o akan kanın biriken kan olup boşaldığını söyledi. Eğer seninde böyle olursa elbette hastaneye git ama hemende korkma belki o kanı atarsın.