Ecenazz Kızlar merhaba.. Gebelikte kisti oluşan var mı acaba? Tecrübeli arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum🙏🏼
Nurgulll_ Ecenazz bende olmuştu ama doktor bir zararı yok gebelikten oluşmuş 9. haftadan sonra geçer demişti öyle de oldu şuan yok
Yaseminpinar Ecenazz Bende miyom oluşmuş. Doktorum bebek için bir zararı yok sadece büyümesini takip etmemiz gerekiyor dedi.
Ozlem2634 Ecenazz bende de miyom oluşmustu ve olan miyomumda buyumustu ama ilk 3-4 ay hormonlar cok arttıgı ıcın sonra buyumesı durdu ama sıkı takıp demıstı ılk zamanlar doktor
Gozde5354 Ecenazz ben de vardı canım ilerleyen kaftalarda kayboldu çok normal doktorum korkulacak bir şey değil dedi gidiyor dedi yada Doğumda gider ama benim ki hamilelik sürecinde kayboldu ☺️
Nurgulll_ Ecenazz bildiğim kadarıyla yok çünkü doktorum bebeğe bir zararı yok demişti ama yinede takibini yaptırın büyüme oluyor mu diye