Merhaba tatlı anneler bizimde burada 39 hafta 2 günümüz geçti ve sonunda dün minik meleğimi kollarıma aldım şükürler olsun🤲🏻 Darısı tüm bekleyen annelere sağlıkla inşAllah 😍 asıl sorum Doğum parası hakkında bilgi almak anneler nereye başvuru yapmamız gerek eşimiz yapabilir mi yoksa biz mi yapacağız ve eşim astsubay onun memur olması engel mi ? İnternetten sağlıklı bir sonuç alamadım ve size sormak geldi aklıma şimdiden çok teşekkürler ☺️