Suna_Aysal Dogumuma daha var ama simdiden korkuyorum sezaryenden panik atagim var,genel anestezi olabiliyomu ?
Hll Suna_Aysal istersen olur. Doktor zaten sana soruyor nasl istiyorsun tam mı yarm mı diye. Ben tam olsun uyuyup uyanaym bebegin cksn dedim gülmüslerdi hatta☺️Kafasna göre dogum sekline karar veremez hicbir doktor
Alarasel Suna_Aysal cnmmm hiç korkmaa hiçbişi hissetmicz kii epiduralde olsa drna güveniyosan sorun olmaz
seyma281015 Suna_Aysal Valla bende çok kararsız kaldım ama sanırım genel İstemiyorum. İlk doğumum normaldi bebeğimin herseyine şahit oldum hemen gördüm. Bu mecbur sezaryen olacak ama yine hemen görmek istiyorum🥰 ayrı ayrı gitmek istemiyorum bebeğimle
Ozzy Evet tabiki ben ilk doğumumda genel anestezi olmuştum bende o psikolojiyi kaldıramam diye şimdi 2. Doğumumu normal doğum bekliyoruz ama yine sezaryen olsam öyle tercih ederim.
Ravza4141 Ozzy bende 10 seneden sonra 2.dogumumu yapicam ama doktor direk sezeryan dedi,size nasıl normal doğum dedi?
Ozzy Ravza4141 Her doktorun yaptırdığı birşey değil zaten ama işinin ehli bir doktor 2.5 yıl aradan sonra yaptırıyor tabiki herşey yolunda gittiği sürece. Benim de 5 yıl oldu ilk doğumumdan bu yana.