Garfield Kızlar bu akşam Allah’ın izniyle 39+4 haftalıkken sezaryen ameliyatıyla yavruma kavuşacağım. Tedirginim ve korkuyorum. Dualarınızı ben ve yavrum için eksik etmeyin lütfen. Hamilenin duası kabul olurmuş birbirimize dua edelim inşaAllah 🤲
Hll Garfield saglicakla al kucagına inşallah canım🥰ailene bol bol bereket,huzur,mutluluk getirsin melegin😇
Kevser_29 Garfield Rabbim sag salim kucaginiza almayi nasip etsin insallah acı illaki olur dusunme yavruna kavusacagin icin mutlu ol ne guzel 🤗🤗 ben kendimi oyle motive ediyorum 😄
Matmazell Garfield bnde 39+4’üm canım normal bekliyoruz😊 Rabbim ikinizi de sağlıklı sıhhatlı ameliyattan çıkmayı nasip etsin inşallahh🤲🏻
Garfield Kevser_29 amin teşekkür ederim. Cemi cümlemiz sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alalım inşaAllah ☺️
Garfield Matmazell amin Allah razı olsun. Hayırlı doğumlar size de. Ben çok stres yaptım doktorum yarın suni verecekti ama psikolojim bozuldu yapamazsam diye böyle oldu
Matmazell Garfield teşekkürler canım hepimiz sağsalim kavuşalım yavrumuza inşallah da neden stres yaptın o kdar dünyada milyonlar kadın bunu başarıyo ve içlerinde en yapamaz denilenler bile yapıyor bunu sen neden kendine güvenmiyosun ki kuzum 🤭 kendine güven yapabilirsin olumsuz düşüncelere girip stres yapma kendine suniyle de başarabilirsin 👏🏻
nlgn-yurttas Bende 39+4 bügün cuma tekrar gidicem cumartesi yatış yapalım dedi doktorumuz 3cm açıklığımız var sancı yok hayırlısı olsun hepimize sağlıklı doğumlar allah yardımcımız olsun 🙏🏻