Gul_dua hayır yani bence değil şöyle söyleyeyim gidiyosunus kadınlar kulübüne üye oluyosunuz ve herşeyden muayneden tahlile herseyde %15 indiriminiz oluyor, mesela muayne normalde 81 ben 71 oluyorum, geçen idrar tahlili verdim 10 tl, ki benim doktorum en başında bu bir sürü kan veriliyor ya bana dışarıda yaptırttı dışarıdan kabul ediyor paracı bir adam değil. Bu benim 2. Gebeliğim ilki düşük oldu ilkinde ercan beya gittim uzmanlarda bi tahlil verdim geçen sene 270 tl ödedim içime oturdu, uzmanlar biraz illegal çalışıyor diye duydum..