Ebrarebra korkma canım normaldir zaten korkulacak birşey olsa doktorun söyleyecekti, bende son gittiğimde 25 haftalıktım bana da bebeğin kafası aşağıda demişti doktorum ,sizin biraz daha küçük olduğu için normaldir cnm onlar dönüyorlar daha kaç defa dönecek..😊😍