Aysemlg Canım ben ikiz annesi değilim ama yardımcı olmaya çalışayım. Ben olsaydım nasıl alırdım onu yaziim sen de mantıklı gelirse öyle yaparsın. Kıyafetleri battaniye bebek bezi bebek arabası puset beşik vs. x2 al. Pişik kremi, bebek yağı filan bitince alırsın bir tane alsan yeter. Banyo küveti, buhar makinesi, kendine alacağın malzemeler , süt pompası vs. 1 tane alsan yeter. Ama bence süt pompasını tekli değil de çift başlıklı alabilirsin ikiz olacakları için iki göğsünde iş başında olacak muhtemelen 😊 Biberon ve emzik de bence x2 olmalı.