Ben bugün baktırdım. Herseyine gayet güzel tek tek baktı, bilgilendirdi. Yarım saat kadar kaldım. Bebek yüzünü göstermedi bayram araya gireceği ve bende şehir dısına çıkacağım için başka zaman gelemezdim. resm almak için gidin biraz zaman geçirin gelin dedi , tekrar gittik yine göstermedi, tekrar bekleyin biraz dedi en son benim bebiş gene göstermedi ☺️ Yani 3 kez bana resim verebilmek için ilgilendi ama sonuc malesef olmadı. Ben çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim, hem diğer yerlere o kadar para vermeye değmez diye düşünüyorum.