Aysegulackgz Hanımlaaar 🤗 Hastane odası için (süsleme, ikramlıklar, hediyelikler) ne tür hazırlıklar yaptınız. Hazirmı aldınız yoksa kendiniz mi hazırladiniz bir fikir verirmisiniz ❤
Busraoksz Aysegulackgz [url=https://hizliresim.com/7ByrLP][img]https://i.hizliresim.com/7ByrLP.png[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/VQ31nR][img]https://i.hizliresim.com/VQ31nR.jpg[/img][/url] Kapı susum ve magnetlerım . Instagramdan yaptırdım ıkısınıde . Hastane odamız da hastane kendısı yaptırıyor ben sececgım gıdıp o konuda cok sanslıyım 😊
Prensesgeliyor Aysegulackgz ne kadarmış ada Hastanesi'nde oda süsleme fyati ben kentte yapicam organizasyonla anlaştım
Busraoksz Aysegulackgz gıresunda ada hastanesı 🥰 fıyatıda cok gelmedı bana acıkcası hevesımı alayım hıc degılse 🙈
Busraoksz Prensesgeliyor kapı susleme masası yatagın kuvezın odanın hepsı 350 tlymıs. Masa olmazsa 250 tl sade kapı 150 ymıs. Sız kaca anlastınız ?
Prensesgeliyor Busraoksz kapı susumu ve hediyelikleri mi kendim yaptım onlar masa kurulum anne Bebek cibinlik kapıyı tulleyecekler 500 TL ye anlaştım ama sectigim konsept içime sindi
Busraoksz Prensesgeliyor anladım bızde de oyle kapı dusu hedıyelık ıkramlık bıze aıt. Ben oda secımı de yapacagım tahmını 500 ü bulur denız manzaralı ve bıraz buyuk oda olsun ıstıyorum cunkı. Ama kentın dogum ucretlerı uygunmus ole duymustum
Busraoksz Prensesgeliyor sızınle kafamız tam aynıymıs valla 🎀🤷🏻♀️ Hemen hemen yakınmıs bır tanıdık 1000 tl demıstı doguma ben cok sasrmıstım , 1500 ise adayla pek aralarında fark yok . Orada bayan var bunlarla ılgılenen bende cuma gıdıp sececgım bakalım , kısıye ozel yapılıyor zaten. Buralı da degılım acıkcası allahtan hastanede yapan bırı varda organızasyon ıcın bakınmadım.
Prensesgeliyor Busraoksz zaten Ada hastanesi sadece kendi organizasyonuyla çalışıyor dışardan başka kabul etmiyorlar ama sizin için iyi olmuş buralida degilmissinz arastrmaniza gerek kalmicak
Zeynep9398 https://hizliresim.com/p/yukle Benim konsept bu şekilde olucak organizasyon tutmadım herseyi kendim ayarladım annemle Bn dogumdayken o hazırlıcak ins :) çikolata yaptırdım ve serbetlik hazırlıcam ins :) Aysegulackgz Busraoksz