Gozdeakan 8 hafta 4 günlük hamileyim.İnşallah Mart ayında Doğum gerçekleşecek.Acaba burada diğer Mart ayı anneleriylede iletişim kurup sıkıntılarımızı sorabilir miyiz?
Esraozturk92 Gozdeakan bende 10+0 haftalık hamileyim doğum 4mart görünüyor şimdilik uyku hali dışında bir sıkıntı yok akşamları işten gelince direk uyuyorum 🤦
Nnurmehmet Gozdeakan 8+1 benimde 😍🤰 kasık ve bel ağrım var çok şiddetli bu günlerde 🌸 bulantı hiç geçmiyor 😪
Edasrsk Bende 9+5. halsizim, hiç iş yapmaya dermanım yok. Hep yatmak istiyorum. mide bulantım ve yanmam var😔
Fyz2014 9+1 bende bulantı falan yok çok fazla da olmadı hamile değilim gibi yaa belirti olmayınca tedirgin oluyorum doktora ne sıklıkla gidiyorsunuz
ipekworld Fyz2014 son 2 dir 3 haftada bir gidiyorum dün kontrolüm vardı 3 hafta sonra ikili tarama için çağırdı
Edasrsk Fyz2014 ayy benimki sık çağırmıyor en son 6 haftalıkken kalp atışlarını dinledik, detaylı tahlil yaptırdık her şeyi çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. Şimdide bayramdan sonra gideceğiz kısmetse. Hamileliğimden beri 2 kez gittim toplamda ☺️
Kr_pinar Fyz2014 ben de 9 haftalığım sadece halsizlik ve kasık ağrım vardı birden geçti ben de tedirginim 2 hafta sonra gidicem doktora
Fulya0 Fyz2014 aynen oyle ya bendede bulanti falan yok acaba sorunmu var diye dusunuyorum ama hic bulanti olmayanlarda varmis umarim onlardanizdir
Fyz2014 ipekworld bende en son 8 haftalıkken gittim şuan 9 haftalığım ve bi sonraki kontrol 11 haftada dedi ama beklemek zor geliyor erken erken gitmek istiyorum zor tutuyorum kendimi
busrabusraaa Bende 8+1 gebeyim mide bulantım halsizlik uyku düzensizliği var doğum martta gözüküyor arakadaşlar hayırlısı ile 🙈
Gozdeakan Bende de mide bulantısı yanma uykusuzluk var.Bir daha 11. haftada çağırdı doktor mide yanması ve bulantısı için Gaviscon verdi ilaç arada onu kullanıyorum
busrabusraaa Deletedmom2224 aaa evet heyecanlı bekleyiş devam ediyor sende ne gibi belirtiler var cnm
Deletedmom2224 busrabusraaa Valla ben mutfak görsem midem bulanıyor 😂 sürekli uyku hali halsizlik duygusallık hafif safhada. Sen nasılsın
Kbrazcan Ozgdnc bende 6+5 ikiz gebeyim canım ama karın ağrısı kasık ağrısı bel ağrısı yaşıyorum birde kusma yok ama bulantı oluyor başım dönüyor sürekli sende bu belirtiler yok mu acaba bi sorun mu var ya yarın doktora gidicem inşAllah
Kbrazcan Ozgdnc bende 6+5 ikiz gebeyim canım ama karın ağrısı kasık ağrısı bel ağrısı yaşıyorum birde kusma yok ama bulantı oluyor başım dönüyor sürekli sende bu belirtiler yok mu acaba bi sorun mu var ya yarın doktora gidicem inşAllah
busrabusraaa Deletedmom2224 bende aynen anlattığın gibiyim vala canım tıpa tıp belirtilerimiz aynıymış cnm