Merhaba arkadaşlar nst de sancim cıktı ve alttan muayene etti dr 1 parmak açıklık var dedi . Yarında olabilir 2 gün yada 1 hafta sonra dedi . Düzenli sancin artarsa gel dedi . Sancı ne kadar cekersen senin için o kadar iyi dedi . 38+6 yiz buarada. Benim gibi olan varmi ne zamn doğum yaptınız bu durumda