Meomeo Arkadaşlar 7+1 deyim. Dün ve bugün az miktarda beyaz kıvamlı ve şeffaf akıntım geldi. Ara ara çok hafif sancım da oluyor. Bunu yaşayan ve doktoruna danışan var mı? Kokusunda bir sorun yok bu arada
Ayse1010 Hamilelik boyunca normal canım ben 32.haftamdayım baştan beri var.Kokulu sarı veya yeşil renkte olmadığı sürece sıkıntı yok
Meomeo Ayse1010 kontrolüm cuma günü. doktorum da teknolojiden biraz uzak baktım whatsappa en son pzt günü girmiş 😁 o yüzden burdan bi soriyim dedim bilenlere 😊
Ezgice Çok normal canım bende 11.haftamdayım sürekli geliyor renkte ve kokuda değişiklik olmadığı sürece endişe etme. Bunun erkeni olmaz zaten olağan bir durum ☺️