iremdurak Kizlar merhaba. Bebek arabası alacağım karar veremedim kafamda o kadar çok model var ki travel sistemli bebek arabası alcam ama model beğenemedim. Siz hangi bebek arabası mi aldınız ?
irmtrn iremdurak casual cadillac air aldık, daha kullanmadık çünkü 32.haftadayız ama kullanıcı yorumları gayet iyi. Şuanda da e bebekte indirimde
Akademisyenanne iremdurak mamas papas urbo 2 aldim. Cok arastirdik almadan. Sifirlari pahali. Cok temiz ikinci el aldik biz. 1300 falan verdik. Resim asagida🌸 [https://hizliresim.com/9YDP4O]
mary1709 E bebekteki joie modellerine bakabilirsin. Ben joie ltrx 4 aldım. Kullananlar çok memnun hem de arabaya sığdıramadı filan Kolay.
NazHzl Gokceuluturk markadan memnun musunuz çok fazla para vermek istemiyorum çünkü bebeğim içinde duracak mı bilemiyorum bazı bebekler durmuyormuş hiç arabada 😔
Gokceuluturk Xmom Henüz doğumum gerçekleşmedi ama alırken baya bilgi aldık denedik çok memnun kaldık hafif kullanışlı 4 yaşına kadar kullanılabilir üstelik oto koltuğuna gerek yok ana kucağı oto koltuğu olarak kullanılabiliyor
Hurit iremdurak Kraft Leon Travel Sistem ve Prego Impala Travel sistemler bana bayağı iyi geldi port bebeyle birlikte kapanabilen özellikleride var 😊
Littleprince_smother Hurit paylaşmayı bilmiyorum canım ama linki atayım aynısı geldi hiçbir fark yok https://m.n11.com/elele-ranger-travel-sistem-bebek-arabasi-P364473079?renk=M%C3%9CRD%C3%9CM&gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjw7anqBRALEiwAgvGgmwAkH-IqPds6ZzpmCLeXg--2Y3IQAHlO8gZ8NAgJ6VD1D2J_KjmYJRoCCgAQAvD_BwE 😍
Littleprince_smother Hurit bitane karton kutuda geliyor üç parça tekerleri de ayrı vaziyette videoyu izleyince 5 dakikamı almadı arabayı kurmam çok rahat bence 😍
Bsrkrgz iremdurak mamas papas ocerro modelini aldım çok araştırdım araba hakkında hiç kötü yoruma rastlamadım neredeyse, sadece biraz ağır o da sağlamlığından kaynaklanıyor çok kullanışlı bir araba e bebek ve baby mallda şuan indirimleri var
Aslan12 iremdurak kiwi Queen 3 in 1 travel sistem alacağım canım ben arkadaşım kullandı çok memnun kaliteli ve gösterişlii😂
Xmom Gokceuluturk ben de alırken araştırdım fakat diğer bastonlara göre daha ağır olması biraz kafamı kurcaladı. Henüz doğum yapmadim ben de belki siz kullanmışsınızdır ağırlık çok sorun oluyor mu diye sormak istemiştim:) Teşekkür ederim