Canım benimde 6.haftamda kanamam oldu ve kahverengi leke olarak devam etti doktorum düşük riski demişti 2 ay boyunca dinlendim ağır hiçbir şey yapmadım ama kesede bozulma olmamıştı bebeğim normal gelişimine devam ediyordu. Kese yapın ve bebek iyiyse endişe etme. Progestan iğne vuruldum iki kere ve 15 gün hapını kullandım geçti iyiyiz şuan çok şükür. Alttan al deme sebebi ağız yoluyla aldığında ağır yan etkileri olabiliyor ve alttan daha çabuk etki ediyor. Bende etki yapmadığı için ağızdan almıştım. Kişiye göre hemende geçebiliyor bir iki hafta süredebilir leke gelmesi. Çok geçmiş olsun motiveni yüksek tut🙏