Ahajjns_24 Duuyguum ben birde serklajlıyımda beni bu hafta neler bekliyor ağrı olsun değişimler olsum merak ediyorum ☺️
Duuyguum Ahajjns_24 bu ağrı olmasın da canm insanın canını çıkartıyo başa bela bir ağrı sen bide serklajlısın aman allah korusun kımıldamaya korkuyor insan
Ahajjns_24 Duuyguum inşallah canım elbet bugünlerde geçer sonu güzel olduktan sonra magnezyum kullanıyor musun ağrıların için çevremden duyduğum kadarıyla sorayım
Duuyguum Ahajjns_24 inşallah geçicidir inşallaaah 🙏hayır kullanmıyorum dr dan geldim pztesi Salı günü bu ağrı başladı hafiften vardı zaten hep dr a dedim hamilelik sebebi ağrılar dedi ama dayanılmayacak gibi başladı dr a sormadan kullanmak istemiyorum bilemedim
Yyesimm89 Bende kasık agrısı vardı 25 haftalık oldu hala kasık agrılarım geçmedi bebek büyüyor ve vücut alışmaya çalışıyor dedi doktor bu arada kızlar serklaj noluyor postlarda görüyorum sürekli canlar ama ne olduğunu anlamadım
Ahajjns_24 Yyesimm89 ben detaylı usg için gittiğimde rahmime bakıldı karından usg ile açıklık ve kısalma gördü direkt doktoruma yönlendirildim o da hem karından hem vajinal usg ile baktı 1 cm açıklık gördü bu yüzden rahime dikiş atıldı serklaj deniliyor canım
Yyesimm89 Ahajjns_24 anladım canım zor durummuş yaa Allah yardımcımız olsun sağ salim kucaklarımıza alırız inşallah seninde bundan sonra sorunsuz geçer umarım 🙏
Duuyguum Ahajjns_24 detaylı mı geçerli yoksa takibini yaptırdığın dr un mu canm benm dr serviks boyunu 32 ölçtü bebeğin boyuna 21 dedi detaylı ya girdim on dk sonra orda serviks 39 çıktı bebeğimin boyu 27 çıktı dr a da sormadım hiç
Ahajjns_24 Duuyguum aynen canım benim arkadasıma da doktor vermiyordu ilaç geçen konustuk ben ısrar ettim öylelikle verdi dedi o da dayanılmacak gibi diye söylüyordu
Yyesimm89 Duuyguum bana da aynısını diyor doktor kuzum normal dinlenmen lazım falan filan ama yürürken acı çekiyorum resmen magnezyum falan hiç söylemedi öyle bişey
Ahajjns_24 HandeYavuz HandeYavuz evet canım sadece tuvalete kalkıyorum evde birde hastahane için dısarı çıkıyorum ☺️ En azından riskli zamanları atlatalım hayırlısıyla ☺️ Sen ne zaman oldun
HandeYavuz Ahajjns_24 tam 19da oldum canım 20 gündür yatıyorım bende haftada bir iğneye ve doktor muayene günlerinde doktora çıkıyorum sadece ☺️
HandeYavuz Ahajjns_24 3 cm açıklık ve su kesesi sarkmasıyla 😌 inşallah canım inşallah sağlıkla zamanında gelir minikler 🥰
Ahajjns_24 HandeYavuz yatışım yapılırken o kadar ağlamıştım ki doktor resim göstermişti dediğin gibi onunda kesesi çıkmış ve 40 haftaya kadar dayandı ama birazda şans meselesi demişti inşallah bizde o şanslılardan oluruz Allah hepimize kolaylık gelsin 🥰❤️
HandeYavuz Ahajjns_24 oyyy canım valla inşallah ben ilk bebeğimi aynı durumda kaybettim maalesef şimdiki gibi emin ellerde olsaydım eğer yine yapılabilirdi diye düşünüyorum. Çok şükür bu sefer yakaladık erkenci miniği 37ler 38ler 39lar nasip olur inşallah 💞
Ahajjns_24 HandeYavuz zaten ilk gebeliklerde düşük olmadan pek üstüne düşülmüyormuş benimde şans yani ilk gebeliğim ve doktorlar bile dedi erkenden anlaşıldı diye ben uyanmayı beklerken ameliyathanede doktor aileme anlaşılmasaydı 10 gün dayanırdı en fazla demiş rabbim korumuş 🤲🏻 İnşallah canım görürüz 🥰