Arkadaslar 4+.. doneminizde neler yasadiniz
benim tup bebek bebegim 4+ 4 um bugun
karin agrim cok.
Gecen seferki gebeligimde de cok agrim olmustu en sonuda düştü. Korkuyorum. Birde bulantilariniz ne zman basladi bende oyle bi durum yok henüz. Tecrubelerinizi paylasir misiniz benimle ☺️