bbeesttee Merhabalar hamileliğimin 10. Haftasındayım doktor kesenin olması gerekenden aşağıda olduğunu dinlenmemi söyledi, bir sonraki kontrolüm 2,5 hafta sonra . Benzer durumu yaşayan oldu mu içinizde, ne önerirsiniz?
AyCa06 Merhaba canim öncelikle gecmis olsun kese dedigim plasenta yani bebegin esi degilmi? Benimde 17. haftamda ayni sey söylendi. 24. haftaya kadar normalinde yukari cikarmis merak etme insallah bu sorun onlan herkesde cikar. Evet dinlen agir kaldirma yat ayaklarini biraz yukari uzatip yat cok yürüme. Kanaman oldumu?
bbeesttee AyCa06 kanama ilk zamanlarda kahverengi akıntı ile oldu progestan kullanmaya başlayınca kesildi. Zaten rahimde kanama yok her seferinde bakıyor doktor. Mümkün olduğunca dinleniyorum , çalışmamam bu aralar avantaj oldu benim için